Wanneer ondanks alle goede zorgen zaken anders lopen dan gepland raden wij u aan om dit kenbaar te maken door te mailen naar info@harcosun-terrasverwarming.nl.
Harcosun Terrasverwarming zal altijd zijn uiterste best doen in alle redelijkheid uw klacht zo snel mogelijk en naar volle tevredenheid op te lossen.

Bent u het toch niet eens met de geboden oplossing dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is heeft u ook de mogelijkheid om uw klacht aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie.
Dit ODR-platform kunt u vinden op http://ec.europa.eu/odr.

Naar boven
De waardering van www.harcosun-terrasverwarming.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.5/10 gebaseerd op 4 reviews.

Door de site te blijven gebruiken, ga je akkoord met het gebruik van cookies. We plaatsen cookies om onze website te verbeteren. meer informatie

Deze site is standaard ingesteld op 'cookies toestaan", om je de beste mogelijke blader ervaring te geven. Als je deze site blijft gebruiken zonder je cookie instellingen te wijzigen, of als je klikt op "Accepteren" hieronder, dan geef je toestemming voor het gebruik van Cookies.

Sluiten